Bandskole Sandnes

Spiller du gitar, bass, slagverk, piano/keyboard eller synger du og er lei av å sitte hjemme alene og klimpre for deg selv?
Sandnes Kulturskole har bandskole for elever fra 5.klasse og oppover. På bandskolen vil du møte likesinnede med samme interesse og lidenskap som deg og du vil lære hvordan man spiller sammen med andre for å oppnå et felles mål ; - nemlig velklingende og fengende musikk!
Du blir introdusert for ulike genre innenfor populærmusikk-kulturen og kanskje du også lærer hvordan du lager din egen musikk?
Du som søker bør ha litt grunnleggende ferdigheter på ditt instrument. Vi  har som mål at vi en dag har en Bandskole for mange av våre elever men nå i startfasen kan vi kun tilby et begrenset antall plasser.
Alle elever som er med på bandskolen må ha individuell undervisning i tillegg til bandskolen.
Nedre aldersgrense: 5. klasse