Påmeldingsfrist 1.april

Påmelding til åpningen av utstilling på KINOKINO 3.april

Årets høydepunkt nærmer seg med stormskritt!

Utstilling på KINOKINO KUNSTSAL

Åpning 3. April kl.18.00 (viktig å komme presis)

Det blir formell åpning ved rektor Toril Munthe-Kaas og musikkinnslag med en kvartett fra kulturskolen. Det blir også servert drikke og litt snaks.

Elevene har i flere uker laget masker der fantasi og kreativ utvikling har vært i fokus. Maskene er ikke tradisjonelle, men det er lekt med uttrykk, form og materialer hvor kunstneriske kvaliteter er viktig.

Å stille ut er en viktig del av kunstnerisk virke og derfor er det viktig og være tilstede under åpningen. Dette er en del av undervisningen i kunstfag. Vi oppmuntrer dere til å ta med familie og venner til elevenes flotte  utstilling. Utstillingen er åpen for alle.

Det blir tid til å prate og vi gleder oss til å se dere!

Utstillingen vises til og med Søndag 7. April

Åpningstider:

Onsdag 03.04 kl.18-20 /Torsdag 04.04 kl.16-20/ Lørdag 06.05 kl.11- 16 / Søndag 07.04 kl. 13- 17.00

Sted: KINOKINO KUNSTSAL, Olav Kyrresgate 5, 4307 Sandnes- til 51 60 20 10

Mer info: www.sandnes-kulturhus.no

Påmelding til åpningen 3.april gjøres her: